problem s inetem na karneval

Vladimir Nerud nevlad@kamarad.cz
Neděle Prosinec 10 11:00:12 CET 2006

Problem může být v IE. Zkus se mrknout na zabezpečení. Nebo nainstaluj
Firefox :o) A porovnej nastavení s tím co jede.
Také zkontroluj síťové nastavení. Já mám tři ipky a dělá to, když připojuji
cizí PC. Musím restartovat modem, aby si načetl novou mac adresu síťovky.
Pokud máš jednu pevnou ipku, tak se přihlas na http://muj.karneval.cz a tam
najdeš návod. To je jednoduší, než to tu vypisovat.

Vladimír

----- Original Message -----
From: "Prichy" <prichy@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, December 10, 2006 8:58 AM
Subject: OT: problem s inetem na karneval

Dobry den, omlouvam se za OT

Problem je nasledujici, dva PC, u karnevalu zaplacene dve IP (prideluje
ted uz DHCP)
rozvod site pomoci wifi (Ovis link)......na obou PC "vse" v sitich
nastaveno stejne
jeden PC v bez problemu, pri pripojovani druheho je nekdy treba na
chvili vypnout
karnevalacky Motorola modem.....pak vetsinou nabehne a jdou vsechny
programy
(co mam naistalovane) v pohode, po par minutach prestane fungovat
IE....kupodivu
ICQ apod, fungujou dal.

Od ceho zacit? Kde hledat chybu?
Nemate prosim nejaky tip?