2x SCART

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Prosinec 10 09:45:41 CET 2006

Stát by se nic nemělo, jednak by výstupy mohly bejt zkratuvzdorný, ale
hlavně když jsou přístroje propojený do kaskády (tj. každej kromě
prvního a posledního má dva SCARTy), tak vlastně propojujete vždycky
výstup jednoho do vstupu dalšího a přepínaní na průchozí režim se děje
elektronicky - tj. není to tak, že by všechny výstupy byly natvrdo
paralelně propojené.

P.K.