Porucha notebooku

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Prosinec 9 22:22:17 CET 2006

Jestli muzu radit, tak bych ten notebook nijak nerozdelaval a pokud se
chyba bude opakovat, tak zkusil reinstalaci OS. Kamaradce to notebook
take psal a po preinstalaci windowsu ji to jelo bez problemu asi pul
roku. (Pak to dala do TS Bohemie na reklamaci ze ji nebezi baterka a
protoze ji v ramci opravy vymenili HDD, vetrak a jeste cosi (baterku
si musela koupit))