Pruchozi emulator PC klavesnice

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Pátek Prosinec 8 23:36:35 CET 2006

Jednocip co ma dva seriove porty (nebo jeden, a druhy emulovany)?
Prvni k PC druhy ke klavesnici.
Vsechno co prijde na jedem port posle na druhy a naopak.
A kdyz bude chtit, tak do PC nebo klavesnice posle
co sam uzna za vhodne. Treba na zaklade toho, co jde z klavesnice.
Prece ji odposlouchava a vsechno kopiruje na druhy port pro PC.
Nefungovalo by to?
  Novalex