Pruchozi emulator PC klavesnice

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pátek Prosinec 8 21:41:22 CET 2006

At 21:33 8.12.2006 +0100, Petr Zahradnik wrote:

>A neni tam USB? Bylo by to jednodussi, protoze na tohle je standard
>HID (Human Interface Device) a tech muze byt napojeno libovolne
>mnozstvi a kazdy muze posilat...

No to asi nepujde. Chodi USB klavesnice i v DOSu? Jde o to, ze jsem koupil
osazovaci automat, kterej ma celkem debilni soft (ale to si budu muset holt
zvyknout) ale hlavne nema zadny rucni terminal pro zamerovani, vsechno se
dela z klavesnice PC. Coz je silne nepohodlne, takze bych chtel udelat
krabicku, na ktere bude jouystick a par tlacitek a pri zamerovani si ji budu
moc vzit do ruky a zalezt s tim do masiny a nemusim se nekde kroutit ke
klavesnici, ktera tam je pridelana na pevno, a lovit po hmatu tlacitka :-(
BTW: Je to nejaka stara P1, s ISAma, ve kterych je nastrkano plno fullsize
karet pro rizeni masiny. Do upgradu bych se fakt poustel dost nerad...
BTW2: Ted jsem rozdelal jeden zdechlej scanner na carak a 4066 jsou tam
dokonce 3 kousky :-O

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz