OT: rozlisovacka filmu; bolo (ale uz hodne davno): stehovani XP na jiny disk - archivace 400-600GB fotek

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Prosinec 8 13:42:39 CET 2006

To vazne?

Preco?

Onoho casu som cital, ze cely problem klasickeho filmu je, ze sa musi
pouzit dostatocne velke zrno halogenidu striebra na to, aby sa
dostatocne vyrazne uplatnil pri vyvolavani katalyticky efekt maleho
mnozstva striebra vzniknuteho rozkladom pri expozicii. Inaksie povedane,
citlivost a zrno idu proti sebe.

Takze som zil v domneni, ze za idealnych svetelnych podmienok - co pri
kopirovani nie je na rozdiel od okamihu fotenia problem vytvorit - je
mozne pouzit omnoho menej citlivy material s niekolkonasobne vyssou
"rozlisovackou", co by na zachovanie kvality hadam mohlo stacit.

No a ak nie, tak snad je mozne obraz opticky zvacsit, co vlastne vedie k
vacsiemu rozliseniu pri rovnakom zrne, nie?

Pokojne mi moju naivitu sfuknite.

wek