stehovani XP na jiny disk

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Prosinec 8 02:04:32 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 8.12.2006 od Bitovod:

> Nerad bych se vas dotknul, ale doporucovat DVD jako ARCHIVNI MEDIUM
> se mi opravdu neslucuje s temi pismenky, ktera uvadite za jmenem.
> Tohle se obvykle pise v casopisech. Kdo se uz spalil, vi o DVD
> svoje. Kdo ne, tak tomu (zatim) muze verit. Tuhle zkusenost mam
> bohuzel velmi osobni. Asi jsem archivni DVD neskladoval v dostatecne
> vysokem vakuu.

Co mam na tohle odpovedet, abych nevyvolal patecni flame? Ma cenu ti
povidat neco o tom, co vsechno se pise v podobnych casopisech, ktere
asi ctes? Asi ne, ze?

Nechapu, proc se nekdo, komu se snazim poradit, musi mermomoci otirat
o nejaka pismenka za mym jmenem. Ne, me se to opravdu vubec nedotyka,
ja jsem zcela v pohode a dokonce mam i jinou, lepe placenou a daleko
dulezitejsi praci nez placat do konference o zalohovani. Jen si tak
vzdycky rikam, jaky tohle ma vyznam. Tak sis chtel rypnout, rypnul
sis, mas ted mozna dobry pocit.

Asi si take myslis, ze zatimco ty mas stovky GB dat, ja mam jen par
disket, tak tu jen tak z pleziru pindam nejake teorie, ktere jsem cetl
v damskych casopisech. Dobre, nechme to tak.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz