stehovani XP na jiny disk

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 7 23:05:07 CET 2006

LAMAexpert v Brně - jsou snad jediní, u kterých neztratíte dokonce ani
záruku pokud je disk ještě v záruce, přestože ho při záchraně v podstatě
zlikvidují.

Kopií 1:1 je lépe udělat víc - za studena, za tepla, čtené odzadu.

Pokud už není v záruce a máte nebo umíte udělat aspoň trochu čistý luft,
můžete zkusit disk otevřít a plotnu vyčistit isopropylem. Otevřený disk
vydrží ještě 3-4h fungovat (tj. úspěšně číst data).

----- Original Message -----
From: "Tony Malecký" <tony@malecky.cz>

Fintu s mrazakem jsem uz nekolikrat uspesne pouzil, ale tohle je opravdu
jiny pripad. Disk se tvari ze nema vubec zadnou partiion, prvnim otukanim
jsem zjistil ze navic ma nejake necitelne oblasti  a kdyz majitel
konstatoval ze na disku jsou docela cenna data, odmitl jsem delat dalsi
pokusy a rovnou ho poslal do www.zachranadat.cz.  Tam ale udelali zdarma
diagnostiku, a konstatovali ze je vadna "servisni oblast" disku a ze to snad
umi opravit jen jejich sef a ze by na to museli pockat cca mesic, a cena tak
kolem 12000 minimalne...  Pro dalsi pokusy bych rad udelal bitovou kopii na
jiny disk a pak teprve zkousel....