bezsackovy vysavac / vodní

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 7 22:53:16 CET 2006

Take mame vodnika  a krome te prace s vycistenim po luxovani je naprosta
spokojenost. Navic hodne vyuzivame vonny olej do vody... provoni
prijemne cely byt!

Ten proces vymyti jsem trochu zjednodusil tak, ze nadobu a filtry
vystrikam venku hadici s tryskou a nez uschnou osadim druhou sadu filtru.
Jinak nechat vodu ve vysavaci po luxovani vic nez 1 den se moc
_ne_osvedcilo.

Super vec je vysati neceho vyliteho na line, koberci atd...( mame dite,
takze o to neni nouze )  dokonce je to velky pomocnik pri "vodni
karastrofe"
Sousedovi pretekla vana pri napousteni a zlikvidovat tu potopu byla
otazka 2 minut a 5x vyliti zasobniku.
Doporucuju.