bezsackovy vysavac

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Prosinec 7 16:12:17 CET 2006

Zdravim,
precetl jsem si i ostatni odpovedi na tento dotaz. Pred par lety jsem
manzelce chtel udelat radost a tak kdyz prisel jeji kolega z prace coby
dealer od Rainbow, tak jsem ho nevyhodil, jak jsem puvodne zamyslel, ale
koupil jsem ji ho. Stal 70 litru :-))) s klepacem a se vsim okolo. Muzu
rict, ze pokud neuvazuji o cene, tak naprosto vyhovuje. Nesmite v nem ale
nechat vodu po vyluxovani jinak zasmradne. Jak jsem cetl v dalsich
prispevcich, tak niceho jako co s kaminky, virici se prach po otevreni
nemusite resit. Nikomu to nevnucuji, ale v dnesni dobe dluhu u ruznych bank
muzete od zadluzenych lidicek tento pristroj koupit za velmi dobrou cenu. Je
to jen tip.
Hezky den.
Jindra Polivka

Zvažuji nákup subjectu,
vysavač s malým odlučovačem typu cyklon, v průhledném provedení. Viděl jsem
v cenové relaci 2000Kč.
Máte někdo praktickou zkušenost, nepráší to? Jak se projeví zaplnění sběrné
nádoby?
Nebo si mám raději připlatit, a koupit vodníka?
Dík, Lubor