stehovani XP na jiny disk

Tony Malecky tony@malecky.cz
Čtvrtek Prosinec 7 14:19:07 CET 2006

K tomu mam take dotaz.

Mate nekdo vyzkouseny program ktery umi kopii sektor po sektoru na druhy
disk?
Vim ze Ghost i PM to umi, ale jde mi o neco fortelnyho. Zdrojovy disk ma
vadne sektory, potrebuju precist stylem precti 10x sektor a pokud nejde jdi
na dalsi...
Pristi tyden se budu pokouset vydolovat nejaky data z padlyho disku, disk se
v systemu hlasi ale jinak zadny data na nem nejsou videt.. Tak ho chci
nejdrive okopirovat na jiny a tam se pokouset o obnovu....

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Kamil Rezac" <krezac@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 07, 2006 1:12 PM
Subject: OT: stehovani XP na jiny disk

Dobre odpoledne,
Sice je to OT, ale nevite nekdo, jestli jdou prestehovat WinXP na jiny
disk (jinak velky a na jine sbernici - SATA) bez preinstalace?

Neni to pro me, ale usetrilo by mi to sobotu stravenou preinstalaci (o
spouste programu nemluve:). Stavajici disk je tak stary, maly a
pomaly, ze neuvazuju o jeho zachovani.
Predem dik moc
KR