bezsackovy vysavac

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Prosinec 7 11:47:25 CET 2006

Mame bezsackovy vysavac na chalupe, koupili jsme v akci nejaky Siemens
nebo co a je to hruza. Jednak to ty @#$%^& nenapadlo udelat z
antistatickeho materialu takze ten prach je vsude, nejen ve sberne
nadobe a ucinnost odlucovani je taky mizerna takze se s vysypanim
prachu stejne vzdycky musi vycistit filtr (ktery je tam formalne na
zachyceni nejmensich castic, ve skutecnosti na nem zustava 1/3
prachu). Pri vysypavani sberne nadoby se ten debilni plast nabije
znova, takze se rozleti po okoli. A sestavit se to bez vycisteni taky
neda, protoze prach je na tesnenich, na zamcich, na dosedacich
plochach, proste vsude :-(

Nejlepsi vysavac jaky jsem kdy mel (hned po centralnim) je prumyslovy
WAP s trifazovym motorem. Tissi nez jakykoliv domaci vysavac, sacek na
padesat litru...

Ales Prochaska