Watmetr za 299 - Lidl

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Prosinec 7 11:05:35 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 7.12.2006 od Milan Lysa:

> "něco" jsem napsal pro jistotu, v nadpisu mají provedení SRN, dole
> zmiňují redukci CZ/DE. Takže: Pro toto provedení bych tedy
> potřeboval redukci EUR->CZ abych měřič zastrčil do zásuvky a potom
> ještě CZ->EUR pro připojení měřených spotřebičů do měřiče.

Potrebujes tu redukci CZ->EUR, protoze jinak nezastrcis EUR spotrebic
(treba to meridlo) do ceske zasuvky (couha z ni kolik, na ktery neni
dira v EUR spotrebici). Opacna redukce neni potreba, protoze vetsina
vidlic dnes dostupnych je obojetnych, takze je velmi pravdepodobne, ze
na kazdem pristroji jiz mas vidlici, ktera ma jak diru pro kolik (do
ceske zasuvky), tak i po stranach ty vodive plochy (do euro zasuvky).

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz