OT, ale totalne: jazykove okienko II

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Prosinec 7 10:00:49 CET 2006

Mno to som dost drahy aby som zazil ale pozdrav ako taky sa nesklonuje,
ze... Nejako si nepamatam ze by nas niekto na takuto brutalnu
nepravidelnost v sklonovani upozornoval, ale uprimne povedane som na
hodinach slovenciny zasa tak velky pozor nedaval :-)

Inak u nas s tym pozdravom bol standard taky, ze zdraviaci pouzil plne
"Cest praci!" a zdraveny odzdravil obvykle len "Cest!". Clenovia strany
niekedy zovialne pripojili "Cest, sudruh, cest."
;-)

wek