Osciloskop (po druhe)

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 7 08:31:36 CET 2006

Kdy by jste ho nahodou vyhazovali takl ho vyhodte mim smerem, me nejake
chybove hlasky nezaskoci, kdyz nic jineho tak to na stole vypada hezky,
staci pustit setric s bezierovo krivkami a vypada to i funkcne  :-)

no ono to este trochu pokracovalo... Vecer som tam chcel nieco nastavit,
tak som minimalizoval aplikaciu "osciloskop" a na okennej ploche bola
chybova hlaska typu "an exception has occured but was not handled".
Myslim ze s tym kramom este bude veselo :-)
b.