Watmetr za 299 - Lidl

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Středa Prosinec 6 19:47:38 CET 2006

No musi to merit presne spotrebu, tak co kdyby
nejaky ty watiky utikali pres ochranej ;-). Stejne
v dnesni dobe ma vetsina spotrebicu, pracka,
lednicka vidlici, ktera ma i kontakty na tech bocich.
Fakt jsem nevidel posledni dobou, snuru,
co by nemela ochranej i takto. Ale nevim co na
to norma....

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Danhard" <danhard@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 06, 2006 7:02 PM
Subject: Re: Watmetr za 299 - Lidl

Ja se z toho pocuram, a jak se do toho strka ceska zastrcka od pracky ?
Danhard
*******

Nejsem si jisty jestli jsem to psal sem nebo do jine konfery.
Koho zajima zmereni spotreby, tak si muze zadarmo, tedy jestli se nepletu,
jak rikaval stary Sam H., pujcit wattmeter od :
http://www.pre.cz/domacnosti/doplnkove-sluzby/zapujcka-merice-spotreby-elektriny.html

Hezky den J. Polivka