Re: Proc to zase nefunguje - preruseni 2052

David Rudol rudol@post.cz
Středa Prosinec 6 17:55:55 CET 2006

Dobrý den,
omlouvám se, zpráva přišla, ale POST měl jisté potíže a já se pak k odpovědi již nedostal. Děkuji za podporu, chyba byla skutečně
 v deklarační části - po opravě již vše běželo tak jak má, co se týče uchování registrů při interruptu tak jsem je doplnil -  nevím, zda
 sem lze připojit přímo soubor asm - listing je i tak dost dlouhý i když se mi zkrátil program o 100b.. Již jsem doplnil i direktivy - vše
 fungovalo jak má, má původní konstrukce byla skutečně hodně kostrbatá a bez cyklů - zatím je ovládám bídně, příklad byl hodně
 názorny a děkuji za něj. Měl bych dále dotaz jak plnit bity - stačí setb a clr?

Doufám, že se dostanu zpět co nejdříve a omlovám se za zpoždění.

S pozdravem Porki