Osciloskop (po druhe)

David Kucera david@cybertex.cz
Středa Prosinec 6 17:26:47 CET 2006

zbavte se ho a poridte logicky analyzator od HP ja to tak udelal a nelituju

je pravda ze operacni system (at uz linux nebo windows) poskytuje
pristroji velke moznosti ale pokud se vyvoj "odflakne" ci nerespektuji
zmeny v HW (zakladni deska) tak se z toho stava skoro nepouzitelny
merici pristroj

a co se tyka pouziti win v meraku nevidim v tom problem ale pokud by
pouzili kvalitni zakladni desky (ci spise windousama primo podporovane)
a poradne odladeny SW
ac sam jsem velky priznivec linuxu (pripadne mac os) tak v pripade
vyvoje bych hodne vahal co pouziju za OS

David