Predradnik pred metalhalogenidovou vybojku

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Prosinec 6 15:21:19 CET 2006

 6.12.2006, 15:08:03
Dobry den

IMHO mate spatne informace. Pro klasickou zarivku Philips Master TL-D
Super 80 (model T8 stary mozna 10let) udava vyrobce svitivost
3250lm/36W. Dnesni T5, zvlaste s elektronickym predradnikem jsou na
tom jeste lepe.

Halogenidova vybojka se v mnoha smerech podoba rtutovym a sodikovim
vybojkam v kandelabrech.  Musite k ni mit tlumivku+elektronicky
zapalovac, OR elektronicky predradnik. To druhe je dost drahe, u
prveho je zase problem z dlouhym startem. Nevim kam to hodlate pouzit
ale domu se to hodi jen velmi malo, a ucinost neni lepsi nez u
zarivek.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz