Osciloskop (po druhe)

David Kucera david@cybertex.cz
Středa Prosinec 6 14:20:23 CET 2006

to je tak kdyz se zacne pouzivat jina zakladni deska nez na kterou se
puvodne psal SW
ja jsem takle vratil logicky analyzator od textronix jako nepouzitelny
treba takove meraky od HP pouzivaji zakladni desku od Intelu a s ni neni
zadny problem
(teda pokud si neposilate vysledky mereni mejlem po internetu, to pak
vam neuznaji reklamaci a zaplatite 55 ooo kc za obnoveni systemu win2000)

David