Re: OT: Lze smazat již odeslaný mail na straně příjemce pokud je nepřečtený

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Prosinec 5 22:36:51 CET 2006

Ms exchange je plny prekvapeni. Maji to dokonce popsane v API jak to
udelat, ted jsem si to ze zvedavosti nasel. Ale jak ze strany
uzivatele nevim, asi to jde jenom v kombinaci exchange - otlouk.

Ales Prochaska