prerusenia v PIC

Karel Musil karel.musil@gmail.com
Úterý Prosinec 5 17:19:03 CET 2006

Pokud vim tak od stejnyho druhu jsou snad zakazany ne? Dokud si na konci
jejich rutiny nezrusis priznak. Je to samo o sobe nesmysl obsluhovat novy
preruseni kdyz obsluhujes prave to.

Zalezi jak rychle maji prichazet ty pulzy. A co je poslat v tomto pripade
rovnou na citac? Ale tim bys vzal druhej citac. Pokud to musi byt takhle tak
zredukovat velikost sekundovyho preruseni na pouhe presunuti a vynulovani a
zbytek jako treba odeslani na porty resit nekde v hlavni smycce. Ale pokud
by mela byt frekvence tak strasna ze by behem nekolika mikrosekund
(sekundoveho preruseni) mela delat velkou chybu tak jak by se mohlo samo
pocitadlo pulzu inkrementovat nejakym prerusenim? Zde bych se pak asi
skutecne opet vratil k myslence druheho citace.