UART - bufer

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Prosinec 5 15:53:21 CET 2006

Presne tak jsem to myslel. V hlavni smycce se na chyby UARTU bude reagovat,
ne resit.
V preruseni se osetri chyba HW UARTU a hlavni smycce se preda chybove
hlaseni. Ta si to osetri na urovni komunikacniho protokolu.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "andrej jancura" <hw_aj@zoznam.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 05, 2006 3:30 PM
Subject: RE: UART - bufer

Ahoj,

mna zaujalo toto:

> Ale ted mam pripojenou linku z velkym rusenim a chodi mi tam spousta chyb
> (timeout, framing error a mozna i over error), ktere chci osetrit v
> hlavni
> smycce. Tedy potrebuji vedet kdy doslo k chybe. Hlavni program je v
> podstate
> RTOS, takze dochazi k ruznemu zpozdeni mezi prijetim byte a jeho
> zpracovanim.

neviem aky jednocip to je, ale na PIC pri OVERR musite zapnut vypnut CREN
bit, pri FERR zase citat status a potom RCREG, inak sa prislusne bity
nenuluju... Takze osetrit to bude najlepsie priamo v tom preruseni na
najnizsej urovi a hlavnej slucke poslat len nejaky message o chybe. Ten si
moze spracovat potom priamo ona uz na svojej urovni.

Andrej

Nájdi už konečne tú správnu cestu!
http://mapy.zoznam.sk