UART - bufer

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Prosinec 5 14:06:27 CET 2006

Potrebuji dostat data z UARTU do hlavni smycky. Prijem je podchycen v
preruseni a zpracovani v hlavni smycce. Zatim to zapisuji do kruhoveho
bufru.
Ale ted mam pripojenou linku z velkym rusenim a chodi mi tam spousta chyb
(timeout, framing error a mozna i over error), ktere chci osetrit v hlavni
smycce. Tedy potrebuji vedet kdy doslo k chybe. Hlavni program je v podstate
RTOS, takze dochazi k ruznemu zpozdeni mezi prijetim byte a jeho
zpracovanim.
Napadlo mne rozsirit bufer na 64 zaznamu po dva byte. Jeden byt data a druhy
status (ok/chyba). To ale znamena hromadu byte navic, protoze ser. linky
jsou tri. Jde to osetri lepe?

Michal Gregor