Měřící přístroje k PC od ETC

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Úterý Prosinec 5 10:48:50 CET 2006

> máte někdo dobré zkušenosti s generátorem a osciloskopem od ETC?
> Zejména 8bit převod u osciloskopu - je to použitelné?

Mam v praci externi osc. od ETC. 8bit prevod je v pohode, jak jiz bylo
napsano, v podstate vsechny dig. osciloskopy maji 8bit prevodnik.

Co je tragedie u techto osciloskopu je ovladaci software. Je uz peknych
par let beze zmeny a poplatny dobe sveho vzniku. Da se stahnout a bez
osciloskopu funguje jako demo, tak si ho vyzkousejte. Hardwarove jsem s
nim nemel problem a v podstate nemam vyhrady.

Lukas Grepl