VF VN zapalovanie obluka.

Michal Lukac michal.lukac@fstroj.utc.sk
Úterý Prosinec 5 09:46:27 CET 2006

Zdravim.
Potrebujem vyrobit k zvaracke VF VN zapalovanie obluka.
Nieco som na siel na internete, napr. takto:
http://158.193.202.11/hw/welding/Chris%20as%20built%20schematic.pdf
Len ma trapi ze ci netreba ochranit proti vysokemu napatiu diody v zvaracke
aby ich neodpalilo. ono sa to pripaja seriovo k horaku na vystup zvaracky a
"Work" sa pripoji este k materialu. Nevedeli by ste poradit ci tam netreba
nieco prirobit na ochranu diod?
Potom napr.
http://www3.telus.net/public/a5a26316/TIG_Welder.html
http://www3.telus.net/public/a5a26316/WelderPDFs_Pics/dbARC_START.pdf
konkretne:
http://www3.telus.net/public/a5a26316/WelderPDFs_Pics/OUTPUT200A.pdf
na vystupe su transily ale neviem ci prave k tomuto ucelu.

Vsade sa spomina ze VF kondenzatory 2nF,500pF/20000V by mali byt keramicke
typu "doorknob". Ake su to?
Nasiel som nejake keramicke diskove na 3000V. Mohly by byt aj tieto pouzite
keby sa pospajali do serie?

dik.
michal