Krokové motory z tiskárny

Milan Horák stranger@tiscali.cz
Úterý Prosinec 5 08:35:29 CET 2006

Zdravím,

byl to Epson CX3200. Ten konkretní motorek je od Neocene
(www.neocene.com.tw), typ 2T354262 26 Ohmu. Je u něj i převodovka (tahal
snímací prvek scanneru). Kolegove tu říkali, že i když je na 12V tak na
9V poběží.
Takže potřebuji jen zapojení těch čtyřech drátů.

Aby nedošlo k mýlce, to autíčko není jen obyčejné autíčko, ale
předělávám jej na mobilního robota ;-)

Milan