Měřící přístroje k PC od ETC

Milan milger@pobox.sk
Úterý Prosinec 5 08:12:36 CET 2006

Mal som moznost robit s prvymi verziami osciloskopu /karta do PC/.
Bolo to pouzitelne, ale konfort ovladania bol mensi ako u klasickeho
osciloskopu. Rovnako s casom /ako sa to zahrievalo/, plaval DC posun.
Je to 8 rokov, predpokladam, ze od vtedy to uz vylepsili.
Mal som aj generator. Celkom pekne to islo, dali sa generovat aj
nakreslene priebehy, ale pre mna to bolo pomale.

Dnes sa tie hracky robia aj v rozmere USB kluca, treba si vybrat.

Milan