RE: Krokové motory z tiskárny

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Úterý Prosinec 5 07:48:27 CET 2006

Není duvod, aby ten motorek nefungoval i na 9V, s mensi silou a max.
rychlosti.
Kazdopadne k ovladani rizeni auticka IMHO neni uplne nejvhodnejsi, ale
dovedu si to predstavit
Vinuti by jeste mohlo byt 3fazove, do hvezdy, s vyvedenym stredem, fakt
to chce zmerit.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Milan Horák
Sent: Tuesday, December 05, 2006 7:38 AM
To: HW-news
Subject: Re: Krokové motory z tiskárny

Zdravím,

Snail Instruments napsal(a):
> Je to nanejvys pravdepodobne. Ohmetrem pak lze
> identifikovat jednotliva vinuti.
> J. Hanzal

Uvědomil jsem si ale, že motorky jsou na 12V, což znamená, že mi v 9V
autíčku budou přinejmenším k ničemu.

Poradil byste mi, kde tu sehnat krokový motorek bez převodovky s ne moc
velkým točivým momentem na natáčení koleček u autíčka?

Když to tak teď píšu, tak mne napadá, že bude možná snadší koupit od
Futaby standardní 3003 a popřípadě ho předělat na openservo.

I když takový široký, placaťoučký krokový motorek by se mi tam prostě
líbil víc ;-)

Dají se tu někde koupit za rozumné peníze?

Díky Milan