ATI sezral AMD?

Slavomir Tomascik hw_tomascik@elnec.sk
Pondělí Prosinec 4 21:08:36 CET 2006

Prave preto, ze to je "klasika" - odporucam pozriet clanok
http://www.techonline.com/product/underthehood/193400028
Nahlad do noveho standalone DVD od Sony, kde klasicky, cipy este su
znacene CirrusLogic, ale clanok sa odvolava uz na Magnum - ergo, s
Magnum semiconductor sa budeme stretavat coraz castejsie, nakolko sa
pouzivaju v beznej spotrebnej elektronike. IMHO.
Samozrejme majitel/spravca schemy ma pravo veta ;-)

Slavo Tomascik