Stabilita soucastek (R, C, R-trimr)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Prosinec 4 15:11:53 CET 2006

Webovky GMka jsou na to dost skoupé, u těch CF1 píšou "polyesterové" a
to je jedinej materiál, co jsem tam při zběžný prohlídce našel,
prohlížet všechny položky ze skupiny, jestli to náhodou u některý neni
napsaný se mi nechce. A těch typů je tam tolik, že stahovat a studovat
datasheety by bylo na dlouho.

P.K.