Literatura k silnoproudu

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Sobota Prosinec 2 23:54:35 CET 2006

Diky za odpoved,

omlouvam se, ze reaguji az ted, ale jsem na chalupr a pred chvili odesli
posledni hoste z oslavy synovych narozenin.

Ja nemam problem s vypoctem vykonu v jednofazove soustave. Problem mam s
jejich poskladanim u trifazove soustavy. Delam to tak, resp. algoritmus,
ktery jsem dostal tvrdi, ze je potreba spocitat vykony v jednotlivych fazich
(k tomu mam dva ruzne algoritmy, jeden z trojuhelniku vykonu, druhy pres
vypocet fazoveho posuv casovou analyzou prubehu) a pak z nich scitanim
dostat vykony v trifazove soustave. Pro jednofazovou soustavu davaji
algoritmy na idealnich (predpocitanych) testovacich datech ocekavane
vysledky a lisi se pouze v mistech, se kterymi zachazeji jinak (neuplna
perioda, chybejici hodnoty). Pro trifazovou soustavu se vysledky lisi temer
o rad, takze bych si rad vygeneroval testovaci data se znamymi vysledky a na
nich algoritmy verifikoval. No a to je duvod, proc potrebuji v prvni fazi
nejake rozumy o trifazovych soustavach. Asi budu muset do toho sklepa :-)

Diky a zdravim

Jiri Foldyna