Watmetr za 299 - Lidl

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Sobota Prosinec 2 11:19:18 CET 2006

Kamarad me upozornil na zajimavy vyrobek v lidlu
http://www.lidl.cz/cz/home.nsf/pages/c.o.20061130.p.Meric_spotreby_energie
nelenil jsem zakoupil a celkem to za ty penize neni spatne
Zabrazuje napeti, proud, ucinik, cas, spotrebu v kWh, spotrebu v Kc (umi dve sazby)
I zobrazuje od 0.02-16A
U zobrazuje od 190 -276V
P zobrazuje od 5-4416W
Udavana presnost -+3%
Muj kus ujizdi o ~1.6%

Jedina realativni nevyhoda je, ze je na baterie 2 ks AG13 (jsou osazeny), ale nelze je jednoduse odpojit.
mohli to bud udelat na napajeni ze site nebo pridat klasicky vypinac.

P.S. Kdyz jsem jiz v tom lidlu byl tak jsem si koupil i sadu 6 prstencovych klicu klicu za 89,vypadaji bytelne chomvanadova ocel, v Bauxxx mivaji takove za 100/ks.
http://www.lidl.cz/cz/home.nsf/pages/c.o.20061130.p.Sada_prstencovych_klicu