DDS Projekt, SMA konektory

Pavel Škurek p.skurek@seznam.cz
Pátek Prosinec 1 21:13:26 CET 2006

Musím se mírně ohradit proti těm cenám. V poslední době konektory podražili
a to zejména ty, které jsou pozlacené. Důvod je zvýšení ceny zlata na celém
světě a u konektorů jako je SMA to dokáže cenu zvýšit i o 15%. U nás ve
firmě držíme kusové až desítkové množství MMCX, MCX a SMA konektorů pro
vývoj projektů s GSM a GPS moduly pro naše zákazníky na tyto produkty. Jsme
však schopni to v kusovkách dodat i těm, kdo to potřebují jen na bastlení.
Když jsem měl ještě čas, tak jsem doma taky Bastil a vím jak jsem byl rád,
když mi nějaká firma místo 500 kusů poslala jen 10. Proto takhle podporujeme
v některých součástkách a modulech i ty, kteří chtějí jen pár kousků a věřte
mi, že i přes ty ceny, které se vám zdají vysoké na vás opravdu
nevyděláváme.

PS: Omlouvám se, ale na další reakce nebudu týden reagovat, protože budu
mimo republiku.

Mějte se

-----Original Message-----
From: Karel Minarčík [mailto:karel.minarcik@seznam.cz]
Sent: Friday, December 01, 2006 6:11 PM
To: HW-news
Subject: Re: DDS Projekt, SMA konektory

Muj prispevek nebyl samozrejme namiren proti Vam, naopak diky a vsechna
slava za tak peknou konstrukci.
Kdybych to navrhoval ja, tak bych tam taky dal SMA (a taky asi dam,budu
delat neco podobneho na diplomku), co tam  dat jineho ze?
Spise jsem roztrpcen obchody se soucastkami v Cesku, ti co SMA maj, tak z
toho delaji narodni poklad (mi to tak pripada), v dnesni dobe kdy temer
kazdy splaci nejakou tu hypoteku ci pujcku, tak neni penez nazbyt.
Karel

Bylo:

Karel Minarčík wrote:

> [...]
mne daleko a zda se, ze nema rovne SMA, jen 90st. A kdyz bych jeste
pripocetl k cene krimpovaci kleste ......