Literatura k silnoproudu

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Pátek Prosinec 1 20:29:55 CET 2006

> tak zkuste dál popsat problém co máte vyřešit
>
> třeba: mám zadáno X Y Z musím zjistit  A B C :-)
>
> DJ

OK.

Mam namerena data (ziskana v podstate AD prevodniky s vzorkovacim kmitoctem
2kHz a vice) se spolecnou casovou osou. Operator vybere prubehy
reprezentujici napeti a proudy jednotlivych fazi trifazove soustavy (celkem
tedy 6 prubehu). Ukolem je vypocitat prubehy okamziteho, zdanliveho,
jaloveho a cinneho vykonu a prubehy fazoveho posuvu a uciniku ke stejne
casove ose. Algoritmus by mel robustni, tj. minimalne by nemel havarovat pri
chybne volbe prubehu (napr. zamena napeti a proud apod.), idealne by mel
chybnou volbu detekovat. Objem dat se pohybuje od nekolika tisic do nekolika
milionu vzorku pro jeden prubeh.
Stejnou ulohu pro jednofazovou soustavu mam vyresenou.

Diky

Jiri Foldyna