Cvicenie zo spracovania signalov ;-)

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pátek Prosinec 1 15:12:32 CET 2006

> uz som poprosil mojho office-mate aby mi ukazal ako sa to v matlabe robi,

Tak to udelej v Excelu :-P.
A nebo napis v matlabu conv(signal,odezva), pripadne
filter(odezva,1,signal).

> Ten tvoj vysledok - nie su tam ziadne skryte koeficienty?
> Napriklad 2, 2*pi, alebo vydelit poctom vzoriek a podobne? Ta
> amplituda mi pripada dost vysoka. Budim to impulzom s vyskou 1,
> impulzna odozva ma "amplitudu" v rade 2.5e-2 a tebe vysla odozva
> s amplitudou okolo 0.5.
> Obvod je pasivny, niekde bude chyba, alebo tam mas modry krystal
> :-)

Tak to mas potom nejspis spatne spocitanou impulzovou odezvu. Nechces
radsi poslat to, co jsi zmeril (frekv. charakteristiku)?

> Vypocet potrebujem urobit prave z dovodu aby som poznal presne
> amplitudu vystupu, inak by som to odhadol a 100% chybu doladil
> trimrom :-)

A vubec, co je to za signal? Jestli je to ta uriznuta cosinusovka,
tak zkusime spis vynasobit analyticky zname spektrum a zmerenou
frekv. charakteristiku a odezvu pak IFFT z vysledku.

MP