Cvicenie zo spracovania signalov ;-)

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pátek Prosinec 1 14:59:08 CET 2006

Aha, ja asi nepochopil zadani a trapne jsem neco pocital Matlabem.
Pokud slo tedy o dotaz, jak _rychle_ pocitat konvoluci (v nejakem
programu), pak odpoved zni, ze pres FFT, ale pozor -- pro prubezny
(nebo velmi dlouhy) signal je treba pouzit metodu scitani presahu
(OLA).

Na druhou stranu, pokud neni rychlost az tak kriticka, je konvoluce
naprosto trivialni operaci (viz konfera a dotazy typu "jak na FIR v
C").

MP