Navrh DPS

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Prosinec 1 09:59:26 CET 2006

Ahoj,

> Ted se treba snazim presvedčit projekt s vice schematy a vice
> DPS,(puvodne
> jedno schema jedna DSP, ale nejak se to na ni nevlezlo, aby mi soucastny
> schematu  A.pcbdoc umistoval na DPS A.prjpcb a  soucastny z schematu
> B.pcbdoc umistoval na DPS B.prjpcb, zatim neuspesne, soucastky z A i B mi
> vrazi na desku A a B to total ignoruje.
> Sice by to slo vybrat rucne, ale prolejzat 150 soucastek a urcovat co kam
>
> prijde je trochu opruz.
>
> Zkratka v tom plavu a misty se i topim :-)

Skuste si pozriet schematic, hierarchicke schemy. Ked sa vsak nad tym
zamyslim, myslim, ze to co chcete, asi spravit nepojde. Pokial to mate
kupene, tak by som skusil oslovit support, ti by Vam pomoct mohli.

Andrej

CHCEME ROZDAŤ TISÍCE. Vyhraj 1000 Sk okamžite a hraj o 100 000 Sk!
http://www.superpeniaze.sk/