OT: Ramecek Vipower VP-6248V (5.25" USB 2.0) - neotevira CDROM

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Prosinec 1 07:52:44 CET 2006

Měřil jste napětí zdroje? Je 5V opravdu 5V a 12V cca 11-13V? CD-ROM
může mít v sobě např. 7809 stabilizátor, takže snese i vyšší napětí
než 12V, na rozdíl od těch DVD, co ten stabilík mít nemusej.

P.K.