OT: co to jsou DIGITY ?

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Srpen 31 17:31:20 CEST 2006

Problematika vyjadreni a zpusobu vypoctu chyby meraku je  pekne popsana v
manualu nebo servisnim manualu k Agilent 34401A. Problemu je venovana cela
kapitola vcetne prikladu vypoctu. Oba manualy lze sosnout ze stranek
Agilent.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of ck@cbox.cz
Sent: Thursday, August 31, 2006 5:17 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: Re: Re: OT: co to jsou DIGITY ?

Meraky mivaji rozsahy 1:10 (napr. 200, 20, 2 ...), lepsi 1:3 (napr. 200, 60,
20, 6, ...). Nejvyssi presnosti se dosahne pri mereni hodnot pobliz maxima
rozsahu.
Zkuste si spocitat chybu treba merite-li 27V, 12V a 5V. Kolik bude tech 0,3%
(0,06%) a ten 1 (3) digit. Chyby sectete a porovnejte meraky.

Zdravim CK

<ck@cbox.cz> napsal(a):
> Obe chyby se scitaji a vyskytuji se samozrejme v celem rozsahu mereni.
Chyba digitalizace se projevuje vice v dolni casti rozsahu.