Co to je transduktor ?

Čtvrtek Srpen 31 13:13:47 CEST 2006

Hezký den,

    omlouvám se za tu hrubku, ale já to lépe neumím. Prostě dodneška
neumím ani vyjmenovaná slova. To je tak když se narodíte s poškozeným
mozkem.

    Co je transduktor vím, dodneška se u nás v práci používají k plné
spokojenosti a k naprostému zoufalství těch, co je musí občas u zkoušek
vysvětlit jak fungují a také jak je možné z nich udělat astabilní klopný
obvod :-)

    Takže jen někdo si plete pojem a průjem, děkuji za vysvětlení. Holt
angličtina vládne světu a proniká v divných formách i do jiných jazyků ...

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!