Re: Znalosti ze SP© elektrotechnické

Ing. Tomáą Urbanec urbanec@feec.vutbr.cz
Čtvrtek Srpen 31 12:04:18 CEST 2006

Zdravim!
Pokud muzu rict z vlastni zkusenosti, jedine znalosti, ktere jsou
potreba = matika, fyzika, respektive mit zajem je pochopit, a nektere
veci se pripadne jenom naucit.
Jediny pozadavek pro to, aby jste ve studiu uspel, je pak vas zajem,
zni to divne, ale je tu mnohem vice jak 50% studentu, kteri zajem
nemaji, nezajima je to, nechce se jim, a tak nejak pouze
proplouvaji...
          S pozdravem Tommy Urbanec