Rozlepení feritového jádra

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Srpen 31 10:53:42 CEST 2006

Hm, to je fakt.
Rozmyslem este, ci by to nevylepsilo nejake korenie, napr. kombinacia
cierneho korenia a bobkoveho listu... :-)))

wek

PS aby ma admin uplne neodstrelil, si nejako tak myslim, ze tych
lepidiel bude asi viac; napr. sa mi nechce verit ze by sa epoxid dal
zrusit varenim vo vode, t.j. to asi nebude celkom epoxid; dalej aj ten
ferit je niecim zlepeny, takze to cele zavisi od pripadu k pripadu atd.atd.
Ide teda fakt o podobne empiricku zalezitost ako pri vareni.