Problem s FT232BL

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Srpen 31 01:14:02 CEST 2006

Pin 13 je vstup napatia pre IO piny (5V alebo 3V3). No neporadim viac,
lebo schemu neotvorim, lebo sa neda... cracknuty Eagle? Mam
nainstalovanu verziu 4.11 aj 4.16, oboje free.

Inac toto je dost zaujimave, hoci zrejme zname: schemy do verzie 4.11
(vratane) nejdu vo vyssich verziach Eaglu otvorit, hlasi to klasicku
chybu 293. Nikdy som cracknuty Eagle nepouzival, teda vsetky schemy mam
vytvorene vo free verziach. Esteze sa daju prevadzkovat viacere verzie
Eaglu sucasne :-)

miro