Problem s FT232BL

sfkote@post.cz sfkote@post.cz
Středa Srpen 30 22:58:11 CEST 2006

Dobry den,

prosim o radu. Stavim masinku, ktera komunikuje s PC pres USB. Pouzivam klasicky obvod od FTDI FT232BL. Vsechno podle datasheetu. XPcka mne poprve detekovali vsechno spravne. (Pozadali o ovladace k zarizeni USB <-> serial). Po druhem vlozeni obvodu uz se jen objevila hlaska, ze zarizeni nebylo rozpoznano. Postavil jsem to uz po druhe, skoro potreti, a pokazde se zacne coudit u pinu cislo 13 (VCCIO).

Nemali jste nekdo nahodou podobny problem?

Mohli byste prosim mrknou na

 http://sekvoj.buk.cvut.cz/~odaniel/

kde najdete schema a desku v Eagle 4.11 a rict mi, zda nejsou napriklad daleko kondenzatory 27p od krystalu , pripadne jestli jsem neudelal jinou zacatecnickou chybu?

Diky moc!

Ondra Daniel