OT - Prosim o radu s C

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Srpen 30 12:27:44 CEST 2006

Mezi "automaticke, build-in" detekce osobne pocitam i takove veci jako
treba nemoznost volat funkci ktera dosazuje data do steho prvku pole s
padesatiprvkovym polem jako argumentem. U vetsich programu na kterych
pracuje vice lidi je tezke, vlastne prakticky nemozne, toto resit
pouze spolehanim disciplinou a peclivost programatoru. Kdyz ma
program treba 2,000,000 radku a sklada se z tisice souboru tak
vzdycky neco takoveho ujede, pokud si to neohlida prekladac.

Ales Prochaska