OT - Prosim o radu s C

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Srpen 30 12:22:34 CEST 2006

To je pravda, Pascal a C maji syntax tak podobnou, ze nekteri vyrobci
(Borland) resivali oba jazyky stejnym prekladacem.

To ale nic nemeni na tom, ze si stale jeste myslim, ze Cecku chybi
nektere konstrukce (programove i datove) a ze tento nedostatek musi
obchazet rozvolnenymi pravidly.

Co se tyka prehlednosti kodu tak je to zrejme vec nazoru, protoze pro
mne je zase prehledny pascalsky zdrojak zatimco ceckovy mi spise
pripomina rozsypany caj.

Ales Prochaska