OT - Prosim o radu s C

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Srpen 30 08:32:18 CEST 2006

Jindrich Kubec wrote:
> Doufam, ze se muzeme shodnout aspon na tom, ze v okamziku, kdy pouziju
> 'spatny' pointer, tak uz je pozde cokoli resit - exception me nezachrani.

Na priklade lisu som sa Vam snazil ukazat, ze zachrani, mozno nie Vas,
ale mozno niekomu ruku ci nohu.

> A moje oblibene -
> nedostatecna dokumentace a 'vecne' smycky, tak tam mi zadny runtime
> tentononc nepomuzou.

To urcite nie, ale je lepsie mat v aute airbag len pre vodica nez
ziadny. Ten airbag tiez znamena nejaku zataz naviac.

Drviva vacsina flamov tohoto typu ("toto je lepsie") vychadza z
neschopnosti flamera pochopit, ze existuju aj ine ulohy nez co on
riesi(l). Tento pripad je este o chlpok naklonenejsi na jednu stranu
faktom, ze spominane automaticke kontroly sa v Packale daju vypnut,
kdezto v C sa jednoducho nedaju v pripade potreby zapnut.

wek