OT - Prosim o radu s C

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Úterý Srpen 29 18:35:36 CEST 2006

At 18:24 29.8.2006, Jan Waclawek wrote:
> Ccku, z
>
>Vobec nie. V niektorych aplikaciach je priepastny rozdiel medzi
>definovane ukoncenym programom a medzi nedefinovanym spravanim.

Uz se tesim na kardiostimulator s runtime errorem. Nebo jak jste to myslel? :o)

>Njn, tolko o sedivej teorii a strome zivota... :-)))

Vzhledem k tomu, ze jsem se s pascalem byl nucen spinit jen na vejsce a
zbytek zivota si s c/cpp vystacim, jedna se o strom zivota a nikoli sedivou
teorii :o)

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.