prvni prace s programatorem Presto

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Srpen 29 18:19:29 CEST 2006

ASIX Vam jiste dodal uzivatelskou prirucku a pokud ne, je tady:
http://www.asix.cz/download/presto/presto_pdfmancz.pdf

A tam je v kapitole 4. Popis programovaciho konektoru:
PIC ICSP
1 Vpp
3 Vcc
4 GND
5 DATA
6 CLK
8 LVP

No a ted se podivame do pdf od Microchipu:
http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/40044D.pdf
A ejhle, obrazek rozlozeni vyvodu u PDIP a SOIC pouzdra, takze:
pin4 Vpp
pin14 Vdd, coz je totez co Vcc
pin5 Vss, coz je totez co GND
pin13 PGD, coz je totez co DATA
pin12 PGC, coz je totez co CLK
pin10 PGM, coz je totez co LVP

Ted uz to snad dokazete pro jakykoli PIC a ja prave dokazal, ze umim
cist, protoze tento programator jsem nikdy nepouzival :).

--
Jiri Bezstarosti